Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 28, 2010

Butter Bread Pudding

Ni lg satu projek mengejut yg aku buat...
Ptg smalam dok memblogging resepi...Skali terberenti kat blog Teratak Impian ni...*terima kasih ye kak*

Mcm sedap jek tgk butter bread pudding dier...Simple pon simple..
Malam td teros zappp buat...Sambil sediakan juadah berbuka asben,sambil membancuh bahan2 utk buat pudding ni...

Lately aku mmg suke mencube2 resepi yg sblm ni aku tapernah terpk akan buat...
Mase bujang2 dulu aku mmg x berminat langsong ngan bake2/cooking2 ni...
Tp lepas kawen (*especially bile bestfriend aku adiahkan oven), teros smangat berkobar2 nak try mcm2...

Ke mmg simptom org pegnen camni???hahahaha...*rajin semacam

Bahan: 4 biji telur,fresh milk 600g, esen vanilla, 2tbls icing sugar

Mahap ler tade gamba selepas dibakar+dikukus...sbb da terlalu ngantok...
Pg td plak ingat nak amek gamba b4 bekpes...tp dah xtertahan dgn baunyer...Teros masok perot aje..

No comments: