Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 9, 2010

Aktiviti Deepavali

First of all, Happy Deepavali to all yg celebrate Diwali... *better late than never!

Sminggu kot tak update...Menunjukkan yg aku sangat bizi...
di rumah dan di opis...*bz la sangat (>.<) ok...mari kiter mengupdate! Cuti deepavali last week, mmg kitorg laki bini tade plan p mane2... melepak kat umah sambil laki aku start projek garden dier... aku pon tataw menatang ape yg dier dok buat... rajin len mcm...x taw penat... aku yg penat tgk dier kehulu kehilir beli pasir sgale... lepas mengemas luar umah,mengemas dalam plak...huihhhh... yg bini dier ni, dok golek2 kat hall...letey sbb tak buat ape2...bleh x?hahahaha... Meh layan project2 yg dilakukan during Deepavali

3 gambar di atas ni adalah projek sesudah subuh...smp matahari tegak atas kepala...




di "continue" ngan aktiviti dalam rumah selepas Zohor
(sgale pelusuk isi umah dier kemas...aku nengokkan aje)


dan di finale kan dengan aktiviti belakang rumah selepas Asar
Dannnn......to be fair atau dengan kata lain membalas jasa, aku pon buat lah santapan petang...*kes jaga ati suami*
Hahahaha...tapi..ini je la pon yg aku dok buat during cuti...
sangat rajin kan???

Sekian!

No comments: