Monday, July 4, 2011

Accident & Cyberjaya


Last week pny story taw... Sungguhlah tragisnyer...

Kalau eksiden kat cyberjaya ni klu tak mati,x sah... Tak pernah ade yg hidup...
Ape yg best sgt la kan drive kat Cyber nih? Ermmm...Dulu bleh la..Jln lenggang...bleh la nak buat jalan tu cam kat Litar Sepang...Itu dolu laa.. Time opis tak byk lg... La nih??? Opis kat cni dah mcm cendawan tumbuh... Silap aribulan dah tade space nak naikkan bangunan lg...Jadi, tapayah ngade2 nak bawak ala2 ko tu Michael Schumacher... Akibatnyer nnt sendiri yg tanggung...Klu tanggung sendiri takpe...Tp kalau yg melibatkan org len tu yg jadi masalah!


Hancus kereta!

Mangsa ni rasanyer mcm foreigner... Sebab b4 snap gambo nih, dier tak tutup ngan plastik itam lg... Sempatla nengok saiz kasot yg bapak punyer besar! Dapat snap gambo pon sbb belas ihsan opismet yg sangat tahu perangai JAKUN i'ols nih...Seb bek drebar tak pengsan nengok...Klu tak, xpasal2 kene pangey abang polis yg garang cam singa tolong drive kami p makan...Ngeh2...

Moral of the story: Berhati2 di Jalan Raya...Safety first... =)



8 comments:

pcha farisha said...

ade la yg tak mati ain...contoh terdeat aku la tuh...hehe..kete terbalik 4 tayar naik atas..tapi org selamber je merangkak keluar dari cermin depan...fuhh..selisih maut rasenye time tuh....

erk..rasenye yg gmbar ats tu en suami saye la.. garang ye beliau...memang...hahaha...

Nurul Ain Umor said...

@pcha farisha
Erkkk...itu en somi anda ker??garang hokkay...kami dalam kete geron jek nak amek gambo tu...nk jln slow2 pon takot...muahahaha

pnah eksiden kat cyber?isk..isk..jalan lurus pon byk eksiden eh?korg rally ke ape atas jalan tuh? (^_~)

pcha farisha said...

laaa..tak tau ke??? dah 4 tahun dah kejadian tu...bukan salah kite..kite jalan lurus, tapi orang nak keluar simpang tak tgk kiri kanan, pastu bawak cam kat litar f1...sudahnye yg jadi mangsa kitelah...saket hati okeyyy....

rajah said...

Both of them are my frenz.. they are both Indians.. one frm jb and one from kepong.. the guy who passed away suppose to further his studies next month in UK.. the reason y they went to cyberjaya is to get a job in HSBC....

Nurul Ain Umor said...

@ rajah
Really...sorry to hear that...my dad told me the same..
I thought they're foreigner..Only one died,isn't?How bout the other one?

mr kev said...

the one who is the accidents is my brother satia ruben & my frd suhasan.my bro past way on the spot

Nurul Ain Umor said...

@ mr kev
Thanks for leaving ur comment here. Im so sorry to hear that.
How about your friend?Is he fine.
How was it happen?

Nurul Ain Umor said...

@ mr kev
Thanks for leaving ur comment here. Im so sorry to hear that.
How about your friend?Is he fine.