Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 7, 2011

Pembiayaan Ujrah PTPTN


Ada sapa2 yang boleh bantu tak? Aku dah call no hotline PTPTN 03-2080 4455, tapi enganged. Hari Isnin aku call from 2-5pm tak ada orang pickup *aku cuba berbaik sangka -cuti raya lagi kot-*.
Hari ni aku call, memanjanglah engagenyer *aku try utk bersangka baik juga*

Tolonglah... Ada x no HOTline lain yang boleh aku call untuk aku check status Pembiayaan Ujrah. En Zool yang sama apply dengan aku dah dapat jawapan dah *siap dah setel dengan LHDN*. Aku ni jugak la yang still terkontang kanting. Dah berbulan-bulan aku call. Jawapan sama juga "Puan punya permohonan masih dalam pemprosesan. Puan call kami lagi dari semasa ke semasa." Ye... Memang dari semasa ke semasa. Tangan aku ni dah naik lebam menekan nombor hotline sampai sikit lagi aku pon jadi HOT!

Aku tak pernah miss bayar lagi,okay. Jadi pleaselah buat baik dengan aku jugak. Ape punya susahlah nak get thru your hotline nih!

 Sape yang kerja PTPTN or yang pernah liaise ngan PTPTN berkenaan Pembiayaan Ujrah ni, kalau ada la no yang boleh aku contact, tolong share ye? Jasamu dikenang. :)

Keluhan hati: Kalau aku masuk MMU untuk sambung degree dulu, confirm dapat continue scholarship TM. Tak payah bersua muka dengan PTPTN. Dan yang paling penting, tak payah bayar pon. Sob..Sob..Sob.. :( *Tapi itu semua KALAU*


No comments: