Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, October 11, 2010

Azahar Reception

Lega + puas hati!!!
Akhirnya dapat gak bergamba ngan pengantin...
Time reception Lynn, tasempat nak bergamba kat pelamin dier yg canteq tuh...
Sbb terlalu ramai org...sesak...aku talarat...uwaaaa...
But this time, i make sure at least dapat 1 gamba ngan depa...*cayalah!
Lynn da mcm saloma dah aku nengok...

Kitorg smpai pon dah lewat time nih...*org pon da ramai yg balik...so dapatlah bergambar
Byk urusan plak ari Sabtu lepas...
Dari kol 8 pg da kuar umah,siap standby pakai baju kurung utk p wedding A'are n lynn...wakakaka...dari pukul 8 ok...kol 3 baru ade kat majlis sanding diorg...
Bayangkanlah.....oh nooo...

Mane nak idupkan road tax, renew insurans, submit borang penganugerahan laki aku kat UTM n mcm2 lg...
Agak cramp gak la ari sabtu lepas...
Muke aku da exhausted gile...*mcm la aku yg drive kan...ngeee

Ape2 pon...selamat pengantin baru to both of my friends nih...
Semoga ikatan yang dibina kekal hingga akhir usia...
SELAMAT!

CONGRATS KORG!

No comments: