Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, October 4, 2010

She's MARRIED!

01 Oktober 2010, bff aku dah tamatkan zaman bujangnya...
Finally...after 8years been being "in relationship",now is the time she changed her status...
Married!

During the groom lafazkan akad tu, aku menten lg...
But when it comes to one part where mak ayah pengantin pompuan have to read sumthing to their daughter *adat johor..keluarga sakinah klu x silap aku*, aku jadik speechless...sebak...n mcm2...

Kire mcm mak ayah pengantin pompuan menyerahkan anak mereka kat pengantin laki ler...Majlis penyerahan org... (^_~)

And paling dramatik bile pengantin pompuan a.k.a my bff peluk n apentah yg dier merepek2 sambil nanges,aku lg la jadik sedey...ntah pape ntah...aku da ckp jgn nanges...sbb aku taw klu dier nanges,aku akan nanges same!aishhhh....

Time aku dulu, rase mcm aku ni tade perasaan...agaknyer sbb hati aku tak concentrate sgt kot...nervous lg byk dari feeling...

Tp agak sedey jugakla sbb aku xdapat share the whole moment during her solemnization and reception...Hope she will understand... ;(
Gambar pengantin aku tak amek since both camera dah di stolen by pengkhianat...
Ini je la yg aku dapat snap using my hp cabuk...
Will update the rest when i got nice pic from kawan yg len...Gojes Lynn!




No comments: