Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 5, 2010

Manusia Berubah?

Aku rajin gak la meng"stalk" kawan2 lame dan baru...*dikala boring2 time ler
Bak lagu SM Salim "Dulu lain...Sekarang dah lain"
Nape ek? nape manusia tu berubah?

Eh...aku pon berubah jugak...dulu bujang,skang dah kawen *pon petikan lagu SM Salim..hahahahaha
Ntahla...kawan yg aku kenal dulu tak same ngan yang sekarang...
Tp tak semua la...separuh2 dari mereka2 ni aje...
Kadang2 terpk "are they still my friend?", "are they still wanna be my friend?"
Yang aku nak cite ni pasal sorg aje...
Dier pnah jadik kawan rapat aku one time ago...ages ago...
But now, dier mmg dah berubah...
I never know why...maybe it my fault...
Maybe jugak jarak masa tu memisahkan, merenggangkan kemesraan dan keakraban kitorg...
Ya! it hurts me so much...
Ke sbb aku dah kawen,dier dah tamau kawan ngan aku?
eh...sblm aku kawen pon,persahabatan kitorg da renggang kottt...
Bukan aku sorg je yg rase...
Org keliling aku pon same rase...
Dier makin sombong...makin aku rs mcm aku x pernah kenal dier slame nih...
aishhh...tak suke!tak suke!*effect cite katun
Bile jmp pon dah susah nak bertegur sapa...
Aku just andaikan dier sakit mulut...atau ade pearl dalam mulut dier...*ni adalah kes nak sedapkan hati sendiri ye kawan2...kekekeke
Maybe sbb aku ni tak up-to-date eh?ke sbb aku.....errr...dah..dah...jgn melalut ke laut

Takpela...nobody perfect...aku pon same...
Doakan je la agar friendship kitorg kembali terjalin spt mase mude2 dulu...*skang pon aku still rase muda...young at heart!

2 comments:

zyta said...

nape plak ain...jgn sedey2...kita lagi sedey tau..
biasa la...orng mana tak berubah kan...
arus masa boleh merubah seseorng menjadi lebih baik atau lebih tidak menyenangkan...biasa la....sabar je ler...

Corat Coret Ain said...

erm...
life must go on...
(^_~)