Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, January 16, 2011

Aktiviti di rumah lagi dan lagi dan lagi...

Mukadimah ngan gambar...(^_~)





sile bace entry2 yg tataw bile akan abes ni yer... *mcmla ramai sangat yg baca blog ko ni,ain!sile jgn prasan...panggg!*

mr.asben is going crazy...asal balik keje,tros hadap rumput,pokok dan sgale bende tepi umah...
lepas checkup taman2 dier tuh,baru masok umah...tu pon sbb da nak kat maghrib...klu x,smp sudah dier dok luar!
seb bekla tanah tepi umah tu tak sebesar mane...takat besar kera pny kangkang jek...muahahaha
klu besar lg,bukan dier je yg gile...dengan2 aku menggile skali...*gile disini bukan bermaksud ilang akal ye kawan2 skalian*

ingat tak dalam entry yg dolu2, aku ade cite pasal pebble wash..??ini la hasilnyer...tp aku pasti,this project never been ended..ade yg akan menyusul...SANGAT PASTI!!!

nampak x mamat yg pakai baju biru tuh???haaa...itu entire balik keje yer...


tapi ni part yg aku paling suke...petunia yg aku soh mr.asben beli,da berbunga lebat...
tibe2 rase bangga...padahal bukan aku pon yg siram...muahahaha *tolong amek gambo jek*


cantik kan?petunia flower...

Rase nak beli lagi bunga camni...tp tataw nak gantong kat mane...at least,ade bunga2an ni leh segarkan bijik mate time2 nak p n balik keje...please take note,aku just pemerhati bunga2 ni bercambah ngan subur shj...bab2 baja,siram,all in all mmg mr.asben yg buat...da name pon,taman tu dier yg punya kan...so,sile jg sorg2...muahahaha ;)


No comments: