Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, January 27, 2011

Check in

huwaaaaa!
aku da selamat mengecheck in kan diri kat spital...
kes menyerah diri...
contraction??? lom rs lg...
air ketuban pecah??? pon lom lg...
bleeding??? pon tade jugak...
so pasal ape aku kene admit??? sbbnyer air ketuban da makin kurang... air ketuban kt border line jek nih...so takot risk @ baby, kene la aku menyerah diri...

pintu rahim br bukak 1cm kalo tasilap...dah diinduce...tp still lom rs contraction lg...
mr asben setia menemani...smp demam asben aku bile dgr aku kene admit...i love you darl.. ;)

to all readers, doakan sumenyer selamat yer...

doa syifa' :


Terjemahan:
“Ya Allah, berilah rahmat ke atas penghulu kami, Muhammad s.a.w. yang menyembuhkan hati-hati, penawarnya dan kesejahteraan badan, kesembuhan juga cahaya penglihatan dan berilah rahmat keberkatan dan kesejahteraan atas keluarga dan sahabatnya”

sayang korg gaks! (^_~)

No comments: