Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 10, 2011

Cinta Dua Hati Norma Talib

Erm...Camne nak mule eh?Errr...Dari mane nak mule??
Ok2..Korang tgk tak MHI pagi td?Pasal Noormawati Mohd Rasif dan suaminya (Abdul Mutalib)...Serious sebak tengok... ~~Pause~~

Tghari td en.zool (start arini aku gune en.zool je..x larat nak type mr asben..hihihi) ade YM aku..Conversation:
en.zool : (panggilan), kenal Talib?
aku : Talib mane? Talib TTC ker Talib KKDN? (ohh..aku ade ramai kwn name Talib,okk)
en.zool : haaa..budak TTC
aku : kenal..nape?
en.zool : sian dier...isteri dier sakit...ade masok MHI pg td...anak dier kecik lagi...baya anak kiter...

(conversation terhenti...aku teros google...n terhenti la kat blog Kak Moon ni dan video ni)



~~pause lg~~

Norma menghidap brain cancer stage 4...tumor sebesar 5x5cm-7cm betul2 di bahagian tgh kepala... Dikesan lepas bersalinkan baby (Abdul Rafiq yg baru berusia 6bulan-sebaya Omar)...Korang bleh baca kisah Norma and Talib kat blog kak moon (biras pada Norma)..
Berat mata memandang,berat lg bahu memikul...Maha berat ujian yang Allah berikan kat pasangan ni...Tentu semuanya ade hikmah di sebalik sesuatu...

Semoga Norma cepat sembuh dan dapat bermain dgn Rafiq...Dan for Talib dan keluarga kedua2nya, semoga tabah dalam menghadapi ujianNya...

Bersama2lah kiter titipkan doa di bulan yang penuh kemuliaan ni. Dan bagi yang nak menderma, boleh berbuat demikian ke akaun:
CIMB: 01070068677528
NOORMAWATI MOHD RASIF
Semoga sumbangan kiter dapat membantu meringankan beban yang ditanggung keluarga ini...

Terima kasih k.Moon kerana sudi berkongsi cerita...





No comments: