Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 29, 2010

Bila lelaki suke bunga.....

location: depan sket dari hospital sg.buloh (area2 asrama)

haaa...susah nak bayangkan ek?
tp pening jugak melayan hobi baru asben aku nih...
dah start addict kat bunga/pokok/rumput...*sblm ni addict kat pebble wash jek
ni sume gara-gara nak menghias kawasan tepi umah yg cume sekangkang kera tuh...*eh..rasenyer lg besar dr kangkang kera...wakakaka :)
2 ari dok ulang alik salak tinggi - sg.buloh semata2 nak carik bunga2an dan pokok2an...
tp aku rase berbaloi gak la...pokok kat sg.buloh murah2 klu nak dibandingkan ngan kat area umah aku or nilai...
kat nilai,1 pasu petunia (bunga rimbun) -RM15, tp bleh dapat RM7 kat sg.buloh...
murahkan??
akibatnya,asben aku da mule rambang mata...
rasenyer klu banyak duwet, dier beli skali ngan kedai tu agaknyer...hahahaha...
aku...seperti biase...hanya duduk dalam kete dan tunjuk2 je pokok bunga mane yg aku berkenan...(*aku just pilih 2 pokok je...petunia purple..sok aku amek gamba)

gambar telah dicilok dari web spt yg tertera..nnt aku upload pic bunga yg aku beli

en.asben borong pokok pagar...motif nk tanam pokok pagar?
org sebelah mesin rumput,batu melompat kene cermin umah kami...
tu yg teros zasss carik pokok pagar tu...tp still kecik lg...ape name pokok tu sile jgn tny aku...sekian!


lepas ni tataw pokok ape plak yg "encik" ni nak beli

1 comment:

rozita said...

ain, asben kita pun suka bunga..
dia baru beli 2 pasu bunga & dapat 2 pasu bunga...siap beli baja bunga lagi...cantik...berseri2 rumah...kalau dier dh minat biar jer...