Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, October 23, 2011

Malang Tak Berbau



Aku bukan peminat sukan permotoran. Tapi heboh di Facebook pasal pembatalan MotoGP Malaysia yang diadakan di Litar Lumba Sepang *yang sekangkang kera dengan rumah aku*. Dan itu memanggil2 aku untuk membaca dan meneliti satu persatu *tambahan: en zool tunjuk video kemalangan*


Dari sumber-sumber yang aku search dari Google (MalaysiaKini) juga di Facebook, pembatalan adalah disebabkan kemalangan yang menyebabkan kematian salah seorang pelumba, Marco Simoncelli. Ok. Aku dah tengok video di Youtube *tapi tak dapat nak copy link sebab semua dah kene block*. Memang tragis. Helmet sampai pecah ok. Mati on the spot rasanya.

Kat litar ke jalan raya ke atau kat mana-mana sekalipun, kalau Allah dah kata jadi, maka jadilah...





No comments: