Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 2, 2011

How lucky I am

Dah berhabok da blog nih...Aku berpantang,dengan blog2 ni skali aku pantangkan..
Maap ye kazen Dylla...buat mase ni tade entry masak2...(tgh search resepi baru)
Masih dalam tempoh confinement...waaahhh..alasan paling power!

I feel my life is complete dengan kehadiran our hero Omar!
How lucky i am...
Having such a charming Omar and a lovely husband...
Dier la org paling sibuk mase aku dalam pantang ni...for 1st and half week,aku stay kat kampong..dier rileks la sket (itu pon x bape nak rileks..asal dier tepon,aku bgtaw omar mengarok..dan2 tu dier balik rembau all e way from office)..taw2 da terpacak kat bilik..

after 1 n half week,aku balik salak tinggi...mmg keje umah aku tak usik langsong!
dari membasoh,memasak utk aku,mengemas,basuh,gosok,jemur baju, mandikan anak...he's the one yg buat..
aku just pakaikan baju omar n basohkan berak..n bg susu..n jaga omar tgh2 mlm (sbb siang aku da puas tdo!) See..sangat mithali and bertanggungjawab...Alhamdulillah...
I love you! I know your are always besides me whenever I need you..
Thanks yang!

Having parents + mentua who are very concerned n caring..
Nak2 lagi lepas dah ade cucu..Lagi bertambah concern nya kat aku...
Baru aku taw yg mak aku ni banyak pantang larang...Anaknyer ni plak main bedal je...
Tu yg kene leter je slalu..Ingatkan dah kawen,tak kene dah...Ternyata silap..wakakaka
Everytime nak balik kampong,sure singgah umah aku...(actually bukan nak jengok aku sangat pon tp depa rindu kat omar)
Thanks mak and abah for your endless support!

There is another "mak" for me...my maklang..wlupon dier slaluuuu membebel itu dan ini but i know she did it just becoz she loves me! Since aku kecik,aku mmg paling rapat dengan maklang..
Sometimes cuti skolah,aku mengikot maklang balik kampong..n dier tak letey layan perangai aku sampai besar...
Thanks maklang!

Having adik beradik n ipar duai yg sangat sporting...Sepupu2 and Kawan2 yg sangat cool..

And I feel my life is complete and priceless!
Thanx Allah for giving me such a wonderful person in my life..ALhamdulillah...(^_~)

No comments: